Hoe verloopt het proces verder?
Na het opzetten van een registratiepagina kunnen deelnemers eenvoudig door een geïntegreerde nieuwsbrief worden uitgenodigd. Deelnemers kunnen zich direct inschrijven.
Met Carta Online hebben u en uw medewerkers online toegang tot alle relevante informatie, vanaf elk mogelijk apparaat. Of u nu werkt op een PC, Mac, mobiele telefoon of tablet, u heeft altijd en overal zicht op de laatste stand van zaken. Zo ziet u bijvoorbeeld tijdig of een workshop bijna vol zit.
Online betalen
Aan het registratieproces kan een online betaalmodule worden gekoppeld. Deelnemers kunnen direct betalen voor de verschillende onderdelen via iDEAL en de meest gebruikelijke creditcards. Betalen door middel van een factuur behoort ook tot de mogelijkheden. U kunt dit allemaal zelf eenvoudig aangeven in het systeem.
Backoffice
In de backoffice creëert u de verschillende programmaonderdelen en kunt u zaken als sprekers, sessies en locaties toewijzen. Vanuit de backoffice beheert u alle teksten die op het internet worden getoond. Alle informatie is zo vanuit één bron toegankelijk. Zo houdt u overzicht. Ook alle gegevens over de deelnemers, sprekers en de workshops kunt u in het systeem opslaan.
U kan uw medewerkers, afhankelijk van taken die ze in het systeem moeten verrichten, een rol toewijzen. Per rol kunt vervolgens aangeven welke rechten uw collega’s krijgen in het systeem. Carta Online helpt u bij het uitvoeren van uw werk. In één oogopslag ziet u wat u nog moet doen. Vervolgens doet u het openstaande werk met één druk op de knop.